31 oktober 2011

Okristligt tidigt!

Vaknade 5:30 imorse, pigg som fan själv! Klockan 6:20 gick det inte längre att försöka somna om så jag fick väcka hunden (chock!) för att ge honom frukost. Sedan tog jag med min fyrbenta farbror ut på en springtur, tog ett bad och sedan promenerade jag min springrunda med Mia i luren. Då hade man en mil avklarad. Sedan blev det frukost framför Cheaters på tv:n, det var rekordkaos konfrontation! Fan vad folk är sjuka som har fler förhållande samtidigt..
En tur till Brödet och fiskarna där jag köpte bästa boogiestövlarna à la 70-tal, och en tur till Ö&B för att köpa flyttkartonger. Samt en thaimatsbuffé han vi också med. Jag åt ju självklart för mycket och magen stod ut som om jag skulle varit redo att föda närsom! Varför fortsätter man att äta fast man nästan mår illa? Svar: Thaimaten på västerledstorget har den bästa maten, jag kommer aldrig att kunna äta någon annan thaimat! Jag skulle med glädje äta ihjäl mig där!

Har för övrigt haft den bästa kvällen i hela mitt liv! Jag sjunger lite på Uffes "lycklig lycklig" och jag ligger här i sängen och bara är!

Imorgon ska jag hänga lite med syrran och Meja sedan ska jag kolla på en lägenhet klockan 13 som jag kanske får hyra i andra hand. Spännande!

1 kommentar: