6 april 2011

Hårig dag

Jösses vad trötta ben jag har. Började dagen 9:30 med REF-utbildning, sedan har det varit full rulle hela dagen. Efter jobbet klippte jag världens sötaste Patrica, det avslutades med rosa sprayfärg och glitterspray. Sedan fick även Madde sig en omgång med saxen. Båda tjejernas hår hade växt på både längd och tjocklek, vad är hemligheten? Själv så har jag fortfarande håravfall men intygar mig själv att det ska bli bra med lite b-jästflingor.
Nu sitter jag hemma med en stor kopp kaffe och samlar ork till att göra matlåda, vad ska man hitta på tro...


Hade en av mina favoritkunder idag, vi pratade på som vanligt och kom in på det underbara ämnet springa. Det visade sig att hon också är en springar-narkoman så när hon blivit kvitt sin förkylning ska vi springa tillsammans. Hur kul som helst!

2 kommentarer:

  1. Du är jätte duktig hjärtat, keep up the good work!
    Vill oxå kunna springa, men måste bli frisk först... Fan oxå!
    Vad fint du fått här inne på bloggen!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för klippningen. Patricia är toknöjd och springer mer än gärna och tittar sig i spegeln för att påpeka att hon är jättefin i håret :)

    Kram kram

    SvaraRadera