25 mars 2011

Cash

Löning!
Försöker dock vara duktig och ska snåla så gott jag kan, resan till Prag börjar närma sig wiiiiii! Har varit ultrapank sedan jul men nu verkar ekonomin ha återhämtat sig trots nya glasögon samt ny försäkringsperiod som ska betalas.
Det jag ska lägga pengar på denna månas är ny kräm till fejset och synundersökning till körkort.

Haft en kanondag på jobbet med härliga kunder samt att jag fick besök av både Ebba, Lena och syrran när jag stod i shopen sista två timmarna. Efter jobbet blev det en öl med min karl, Sofie, Sebbe, Linus, Ebba och Carro. Blev faktiskt EN öl, jobbar imorgon samt att jag är förskyld. Vem har råd att vara sjuk? Jobba med feber börjar bli rutin nu 

Imorgon är det cocktailparty hos syrran ghaaa vad kul det ska bli!!! Ok jag måste lägga pengar på ett par nya Strumpbyxor, när jag blir stor ska jag uppfinna Strumpbyxor som inte kan gå sönder och ta patent. Jag kommer bli snuskigt rik!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar